پروتز سینه

پروتز سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021
پروتز سینه

پروتز سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس


 

بوتاکس، یک درمان موثر که علائم پیری را کاهش می دهد.

خواه به دنبال نرم کردن خطوط پیشانی ، پاکلاغی یا خط اخم باشید ، بوتاکس با خیال راحت و به طور موثر چین و چروک را کاهش می دهد و به جلوگیری از علائم پیری کمک می کند.

در بهشت کلینیک ، تیم متخصصان بالینی ما با شما همکاری می کنند تا به شما کمک کنند ظاهر دلخواه خود را بدست آورید. در حالی که ممکن است شما در مورد بوتاکس داستان های ترسناکی دیده و شنیده باشید ، تیم پرستار بسیار آموزش دیده ما اطمینان حاصل می کنند که ظاهر طبیعی مورد نظر خود را خواهید گرفت ، در حالی که احساس راحتی می کنید.

بوتاکس رایج ترین درمان ضد جراحی غیر جراحی در سطح جهان است. ثابت شده است که این یک درمان موثر برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است.

 

بوتاکس چگونه کار می کند:

بوتاکس از یک پروتئین تصفیه شده طبیعی استفاده می کند که به طور موقت ماهیچه های شما را آرام می کند تا چین و چروک و خطوط را نرم کند. این دارو به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و حدود 4-3 روز طول می کشد تا اثر یابد ، پس از 14 روز صاف و جوان سازی کامل ظاهر می شود.

مناطق درمان

پیشانی

   • پا کلاغی ها

خطوط اخم

لیفت ابرو

 

 

 

فواید بوتاکس

ظاهری شاداب و جوان با کاهش خطوط و چین و چروک از بروز علائم پیری جلوگیری می کند. درمانهایی که مخصوص شما تنظیم شده اند و برای رسیدن به نتایج دلخواه شما ، درمانها به سرعت و با اطمینان انجام می شوند و نیازی به خرابی نیست

 

سوالات متداول در مورد بوتاکس

آیا بوتاکس برای من مناسب است؟

بوتاکس برای بیشتر افراد برای کاهش خطوط و چین و چروک مناسب است. هیچ سن ایده آل برای شروع وجود ندارد ، اگرچه درمان ها روی خطوط کمتر توسعه یافته موثر هستند. یک مشاور با شما همکاری خواهد کرد تا طرحی متناسب با نیاز شما تهیه کند.

 

در بهشت کلینیک ایمنی شما اولویت ما است و ما در دوران بارداری ، شیردهی یا در حالی که عفونت وجود دارد از مواد تزریقی زیبایی استفاده نمی کنیم. مشتریانی که دارای اختلالات انتقال عضله عصبی ، گلوکوم و سایر شرایط پزشکی هستند یا از داروهای خاص استفاده می کنند نیز تحت درمان قرار نخواهند گرفت. ما همچنین در مورد سایر روشهای درمانی مانند کار دندانپزشکی یا میکروبلیدینگ یا اینکه در آینده ای بسیار نزدیک به مسافرت می روند ، محتاط هستیم.

 

در قرار ملاقات چه اتفاقی می افتد؟

پزشک واجد شرایط ما بسیار باتجربه هستند و تزریقات را به سرعت و با خیال راحت انجام می دهند و بدون نیاز به زمان خرابی ، شما می توانید به محض پایان درمان به روز خود برگردید.

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

حالات صورت ما - خندیدن ، لبخند زدن ، اخم کردن - در اثر حرکت عضلات زیر پوست ایجاد می شود. با گذشت زمان ، این انقباضات عضلانی منجر به چین و چروک و ایجاد شیارهایی در پوست می شود. با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین ، این خطوط بارزتر می شوند.

تزریق ضد چروک ساخته شده از یک پروتئین خالص شده در زیر پوست انجام می شود ، به طور موقت عملکرد عضلات هدف را کاهش می دهد و از حرکت آنها جلوگیری می کند. در نتیجه ، خطوط و چین و چروک های پوست نرم شده و ظاهری جوانتر و شاداب تر به شما می بخشد.

 

چه کسی درمان را انجام می دهد؟

در بهشت کلینیک ، درمان های دارویی ظاهر ما فقط توسط پزشک مجرب واجد شرایط و بسیار آموزش دیده انجام می شود ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در دستان ایمنی هستید.

 

چه زمانی نتایج را می بینم و چه مدت دوام می آورد؟

نتایج ممکن است چند روز طول بکشد تا قابل مشاهده شود ، و اثرات درمان ضد چروک به طور کلی تا سه یا چهار ماه طول می کشد. پس از انجام معاینه با شما بررسی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنید که هنوز از نتایج راضی هستید.

 

آیا می توان با استفاده از مواد تزریقی به یک ظاهر طبیعی دست یافت؟

ما دربهشت کلینیک قصد داریم جلوه طبیعی شما را ارتقا دهیم. هر مشتری با فردی مشورت می کند تا در مورد نگرانی های خود ، نحوه کار درمان ها و نتایج آن صحبت کند. هر روش درمانی شخصی است زیرا ما می فهمیم که شما نمی خواهید یخ زده یا بیش از حد به نظر برسید و می خواهید به سادگی بهترین حالت را داشته باشید و احساس کنید.

 

آیا بوتاکس درد داره؟

روند تزریق سریع است و سوزن ها کوچک و ریز هستند ، بنابراین درمان به سختی صدمه می بیند. شما به احتمال زیاد احساس تیزخم خواهید کرد ، اما بیشتر مشتریان این درمان را کمی ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند.

ممکن است برخی از عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی جزئی را تجربه کنید ، اما این خودبه خود طی 15-20 دقیقه برطرف می شود. برخی از مشتریان همچنین کبودی یا سردرد جزئی را تجربه می کنند ، که طبیعی است ، اما با داروهای طبیعی تسکین درد شما به راحتی تسکین می یابد.

 

آیا بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

این درمان ضد پیری ساده است و عوارض جانبی کمی تا جزئی دارد. پس از درمان ، ممکن است قرمزی جزئی در مناطق تحت درمان مشاهده کنید ، این باید در طی 15-20 دقیقه برطرف شود. برخی از افراد سردرد جزئی و کبودی نیز دارند.

 

قیمت بوتاکس چند است؟

هزینه ها بسته به منطقه تحت درمان متفاوت است و در یک مشاوره رایگان در مورد آنها بحث خواهد شد. ما در بهشت کلینیک قصد داریم بوتاکس  را مقرون به صرفه کنیم.

 

بوتاکس دارویی تجویز شده است که حاوی 50100 یا 200 واحد کمپلکس سم کلستریدیوم بوتولینوم نوع A برای تزریق است. برای درمان خطوط اخم ، پای کلاغ و خطوط افقی پیشانی استفاده می شود. این دارو فقط باید توسط متخصصان پزشکی آموزش دیده انجام شود. هشدارها: افراد مبتلا به نقص در انتقال عصبی - عضلانی معیوب ، وجود عفونت در محل تزریق ، گلوکوم ، بارداری و شیردهی.

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل سردرد ، درد ، سوزش یا قرمزی در محل تزریق ، ضعف عضلانی موضعی از جمله افتادگی درب چشم ، کمبود احساس و حالت تهوع است.

در مورد مزایا / خطرات این روش یا اگر نگرانی یا عوارض جانبی دارید با متخصص خود صحبت کنید. توجه: درمان بوتاکس حدود چهار ماه طول می کشد و پس از این مدت دوره های بعدی درمان ممکن است لازم باشد. در مورد وضعیت خود با متخصص خود صحبت کنید ".

مزوتراپی

 

 

 

 

درمان مزوتراپی میکرونیدلینگ همه کاره طیف وسیعی از نگرانی های پوست صورت و بدن را برطرف می کند.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی کاملاً شگفت آور و متنوع است که به شما امکان می دهد ترکیبی از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید هیالورونیک قدرتمند را به لایه های زیرین پوست تزریق کنید. ترکیبی از مواد مغذی شخصی شده ، همراه با تکنولوژی پیشرفته میکروسوزن ، می تواند به تولید کلاژن جدید کمک کند. سلول های تازه پوست جایگزین سلول های مسن و آسیب دیده می شوند که چهره ای سفت ، ملایم و درخشان برای شما ایجاد می کنند. مزوتراپی ما را قبل و بعد از گالری زیر مشاهده کنید.

 

مزوتراپی چه نوع نگرانی هایی را برطرف می کند؟

ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی می تواند متناسب با نگرانی های مختلف از جمله خطوط ریز ، چین و چروک ، خشکی پوست ، سلولیت و علائم کشش لجبازی باشد. ترکیبی از تزریقات ویتامین مورد استفاده در مزوتراپی برای صورت ، مزوتراپی برای چربی شکم و حتی مزوتراپی برای ریزش مو می تواند به تشویق رشد سلول ، بهبود گردش خون ، حل سلولهای چربی و تحریک تولید کلاژن کمک کند.

تمام درمان ها متناسب با فرد است و تجارب شخصی و نتایج ممکن است متفاوت باشد. ما یک مشاوره یک به یک با هماهنگ کننده های درمان خود را برای بحث در مورد گزینه های درمانی شما توصیه می کنیم.

 

چه مناطقی با مزوتراپی  قابل درمان هستند؟

میکرونیدلینگ مزوتراپی برای صورت و بدن می تواند نتایج فوق العاده ضد پیری ، سفت کننده و صاف کننده پوست را به صورت ، گردن ، دکلته و بدن ارائه دهد. شما همچنین می توانید چربی موضعی سرسخت را با مزوتراپی برای کاهش چربی و سلولیت در مناطق دردسر ساز مشترک مانند شکم ، ران ، پاها و بازوها هدف قرار دهید.

 

مزوتراپی برای صورت

مزوتراپی برای چین و چروک و خطوط ظریف این روش درمانی بدون جراحی برای جوان سازی پوست می تواند به لیفت ، چاق شدن و آبرسانی پوست کمک کند تا ظاهری صاف ، جوان و شاداب داشته باشد ... +

مزوتراپی برای پوست کم آب کم آبی به طور چشمگیری بر بافت پوست شما تأثیر می گذارد و می تواند ظاهری پوسته پوسته ، چروکیده ، مات و ناسالم ایجاد کند. مزوتراپی برای صورت می تواند ... +

 

مزوتراپی برای بدن

مزوتراپی برای افتادگی پوست مزوتراپی لندن به کاهش افتادگی پوست صورت و بدن کمک می کند. ویتامین ها و مواد معدنی پوست را تغذیه می کنند ، تولید کلاژن جدید را تقویت می کنند ، به سفت شدن و جوان سازی موثر مناطق دردناک پوست شل کمک می کنند. -

مزوتراپی برای کاهش سلولیت سلولیت یکی از شایع ترین نگرانی های پوستی است که مقابله با آن بسیار دشوار است. ترکیبی ویژه از مواد مغذی سلولیت که در حین درمان با مزوتراپی مورد استفاده قرار گرفته می تواند منجر به پر شدن ، آبرسانی و صاف شدن پوست شود و برای کاهش ظاهر پوست پوست پرتقال معجزه آسایی کند. -

مزوتراپی برای کاهش چربی تزریق های مزوتراپی همچنین می تواند به عنوان یک روش فوق العاده موثر در از دست دادن اینچ که مناطق خاصی از چربی موضعی مقاوم را هدف قرار می دهد ، استفاده شود. مزوتراپی برای چربی های شکم و سایر مناطق یک درمان پیشرفته است که سلول ها را ترشح می کند تا چربی اضافی آزاد کنند ، گردش خون را بهبود می بخشد و رسوبات چربی را از بدن دفع می کند. مزوتراپی لندن می تواند یک گزینه عالی غیر جراحی برای کسانی باشد که بدنبال تناسب اندام و زیبایی بدن هستند بدون زمان خرابی. -

مزوتراپی برای ترک های پوستی بسیاری از افراد گرفتار ترک های پوست یا استرچ مارک هستند و ناامیدانه بدنبال خلاص شدن از این علائم هستند. هنگام درمان علائم کشش ، مزوتراپی عکسهایی مستقیم از ویتامینها و مواد معدنی را در عمق دقیق ارائه می دهد و تولید کلاژن جدید و سلولهای پوستی جدید را جایگزین سلولهای آسیب دیده می کند. بنابراین درمان با علائم کشش مزوتراپی می تواند به کاهش علائم کشش سرسخت ، صاف شدن رنگ و بافت پوست کمک کند. -

مزوتراپی برای ریزش مو اگر با ریزش مو سر و کار دارید ، مزوتراپی ممکن است کمک کند. با هدف قرار دادن مناطق خاصی در پوست سر ، میکرونیدلینگ مخلوط سفارشی مزوتراپی  از ویتامین ها و مواد معدنی برای بازگرداندن رشد مو در فولیکول های موجود مو کار می کند. مزوتراپی برای ریزش مو می تواند به افزایش گردش خون کمک کرده و فولیکول های مو را با مواد مغذی ارزشمند پر کند تا رشد مو را برای موهایی سالم تر ، ضخیم تر و پرتر تقویت کند. -

 

خلاصه مزوتراپی

زمان عمل 30-45 دقیقه

بلافاصله به کار برگردید

کرم بیهوشی بی حس کننده در صورت نیاز

زمان خرابی بستگی به نوع نگرانی دارد

مدت زمان نتایج ممکن است دوره های نگهداری داشته باشد

دوره نتایج 6 توصیه می شود

درمان قدم به قدم

1 مشاوره اجباری وجود ندارد

اولین قدم رزرو مشاوره با یکی از هماهنگ کننده های درمان بسیار باتجربه ما است که قرار است تاریخچه پزشکی کامل شما را بگیرد و در مورد درمان با شما با جزئیات بیشتری صحبت کند. اگر تصمیم دارید مزوتراپی را برای صورت یا بدن خود ادامه دهید ، قرار ملاقات بعدی شما با پزشک خود قبل از ترک کلینیک رزرو می شود.

2 با پزشک خود ملاقات کنید

گام بعدی ملاقات با پزشک خود است که در آن شما فرصتی برای بحث در مورد هر مرحله از درمان را خواهید داشت ، به تمام سوالات خود پاسخ داده و در مورد نتایج پیش بینی شده خود از تزریق مزوتراپی صحبت خواهید کرد.

3 در طول درمان

درمانگر شما قصد دارد منطقه مورد معالجه را با مقداری الکل ضد عفونی کند. پس از آن ، آنها از یک دستگاه دستی با سوزن میکروسکوپی استفاده می کنند که چندین بار به اپیدرم نفوذ می کند ، و پوست شما را با ترکیبی از ویتامین ها ، متناسب با نگرانی فردی شما تغذیه می کند. این تزریق های قدرتمند مواد مغذی به تحریک تولید کلاژن جدید و بهبود گردش خون کمک می کند تا نگرانی فردی شما را برطرف کند.

4 پس از درمان

پس از انجام درمان ، درمانگر با استفاده از محصولات آبرسان مناسب پوست شما را آبرسانی می کند و برای محافظت از SPF با فاکتور بالا استفاده می کند. مزوتراپی برای صورت و بدن یک روش درمانی کم تهاجمی است که شامل هیچ کسلی نیست و شما می توانید به روال عادی روزانه خود ادامه دهید. ما معمولاً برای به دست آوردن نتیجه کامل ، یک دوره 6 دوره درمانی را توصیه می کنیم ، اما پزشک شما روشی است که تعداد دقیق درمان هایی را که برای نگرانی فردی شما مناسب است ، ارزیابی می کند.

 

 

سوالات متداول

مزوتراپی برای چه چیزی مفید است؟

طیف گسترده ای از نگرانی ها وجود دارد که می توان از مزوتراپی میکرونیدلینگ برای رفع آنها استفاده کرد. دلیل این امر این است که درمان شامل ترکیبی از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید هیالورونیک است که برای رفع مشکلات خاص شما ایجاد می شود. مزوتراپی برای صورت می تواند علائم رایج پیری را برطرف کند. در بدن ، تزریق های مزوتراپی می تواند چربی سرسخت ، سلولیت و علائم کشیدگی را هدف قرار دهد و مزوتراپی برای ریزش مو نیز گزینه مناسبی است.

مزوتراپی برای صورت و بدن چگونه کار می کند؟

مزوتراپی قدرت میکرونیدلینگ را مهار می کند. یک سوزن بسیار کوچک به پوست شما نفوذ می کند و به یک سطح دقیق می رسد تا سفارشی از نگرانی های شما ترکیبی از ویتامین ها و اسید هیالورونیک در منطقه تحت درمان قرار گیرد. ایجاد میکروتروما در نواحی مشکل ساز ، پوست شما را به بازسازی کلاژن و الاستیک جدید و در عین حال افزایش میکرو گردش خون تحریک می کند که در نهایت ممکن است به بازگرداندن ظاهر جوانی شما منجر شود.

آیا تزریقات مزوتراپی درد دارد؟

کمترین ناراحتی در این درمان وجود دارد ، زیرا سوزن بسیار ریز است و به سرعت کار می کند. با این حال ، پزشک شما می تواند از یک کرم بی حس کننده برای بی حس کردن محل قبل از عمل استفاده کند ، تا آنجا که ممکن است درمان را راحت نگه دارد.

آیا مزوتراپی میکرونیدلینگ عوارض جانبی دارد؟

به دنبال تزریق های مزوتراپی ممکن است کمی کبودی و تورم داشته باشید ، اما اینها معمولاً طی چند ساعت فروکش می کنند.

به چند جلسه درمانی نیاز دارم؟

یک دوره درمان معمولاً برای به دست آوردن حداکثر سود از این روش درمانی توصیه می شود و تعداد دقیق آن به منطقه و ماهیت تحت درمان بستگی دارد ، مانند مزوتراپی برای ریزش مو یا مزوتراپی برای چربی شکم. هماهنگ کننده درمان شما در مورد مشورت شما صحبت خواهد کرد و یک برنامه درمانی سفارشی برای شما در طول مشاوره تشکیل می دهد.

چه زمانی نتایج را می بینم؟

بلافاصله پس از درمان می توانید تفاوتی را مشاهده کنید. با این حال ، به مرور زمان نتایج بدن بهبود می یابد زیرا بدن شما کلاژن بیشتری برای آبرسانی و ترمیم پوست تولید می کند.