پروتز سینه

پروتز سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021
پروتز سینه

پروتز سینه

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس


 

بوتاکس، یک درمان موثر که علائم پیری را کاهش می دهد.

خواه به دنبال نرم کردن خطوط پیشانی ، پاکلاغی یا خط اخم باشید ، بوتاکس با خیال راحت و به طور موثر چین و چروک را کاهش می دهد و به جلوگیری از علائم پیری کمک می کند.

در بهشت کلینیک ، تیم متخصصان بالینی ما با شما همکاری می کنند تا به شما کمک کنند ظاهر دلخواه خود را بدست آورید. در حالی که ممکن است شما در مورد بوتاکس داستان های ترسناکی دیده و شنیده باشید ، تیم پرستار بسیار آموزش دیده ما اطمینان حاصل می کنند که ظاهر طبیعی مورد نظر خود را خواهید گرفت ، در حالی که احساس راحتی می کنید.

بوتاکس رایج ترین درمان ضد جراحی غیر جراحی در سطح جهان است. ثابت شده است که این یک درمان موثر برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است.

 

بوتاکس چگونه کار می کند:

بوتاکس از یک پروتئین تصفیه شده طبیعی استفاده می کند که به طور موقت ماهیچه های شما را آرام می کند تا چین و چروک و خطوط را نرم کند. این دارو به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و حدود 4-3 روز طول می کشد تا اثر یابد ، پس از 14 روز صاف و جوان سازی کامل ظاهر می شود.

مناطق درمان

پیشانی

   • پا کلاغی ها

خطوط اخم

لیفت ابرو

 

 

 

فواید بوتاکس

ظاهری شاداب و جوان با کاهش خطوط و چین و چروک از بروز علائم پیری جلوگیری می کند. درمانهایی که مخصوص شما تنظیم شده اند و برای رسیدن به نتایج دلخواه شما ، درمانها به سرعت و با اطمینان انجام می شوند و نیازی به خرابی نیست

 

سوالات متداول در مورد بوتاکس

آیا بوتاکس برای من مناسب است؟

بوتاکس برای بیشتر افراد برای کاهش خطوط و چین و چروک مناسب است. هیچ سن ایده آل برای شروع وجود ندارد ، اگرچه درمان ها روی خطوط کمتر توسعه یافته موثر هستند. یک مشاور با شما همکاری خواهد کرد تا طرحی متناسب با نیاز شما تهیه کند.

 

در بهشت کلینیک ایمنی شما اولویت ما است و ما در دوران بارداری ، شیردهی یا در حالی که عفونت وجود دارد از مواد تزریقی زیبایی استفاده نمی کنیم. مشتریانی که دارای اختلالات انتقال عضله عصبی ، گلوکوم و سایر شرایط پزشکی هستند یا از داروهای خاص استفاده می کنند نیز تحت درمان قرار نخواهند گرفت. ما همچنین در مورد سایر روشهای درمانی مانند کار دندانپزشکی یا میکروبلیدینگ یا اینکه در آینده ای بسیار نزدیک به مسافرت می روند ، محتاط هستیم.

 

در قرار ملاقات چه اتفاقی می افتد؟

پزشک واجد شرایط ما بسیار باتجربه هستند و تزریقات را به سرعت و با خیال راحت انجام می دهند و بدون نیاز به زمان خرابی ، شما می توانید به محض پایان درمان به روز خود برگردید.

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

حالات صورت ما - خندیدن ، لبخند زدن ، اخم کردن - در اثر حرکت عضلات زیر پوست ایجاد می شود. با گذشت زمان ، این انقباضات عضلانی منجر به چین و چروک و ایجاد شیارهایی در پوست می شود. با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و الاستین ، این خطوط بارزتر می شوند.

تزریق ضد چروک ساخته شده از یک پروتئین خالص شده در زیر پوست انجام می شود ، به طور موقت عملکرد عضلات هدف را کاهش می دهد و از حرکت آنها جلوگیری می کند. در نتیجه ، خطوط و چین و چروک های پوست نرم شده و ظاهری جوانتر و شاداب تر به شما می بخشد.

 

چه کسی درمان را انجام می دهد؟

در بهشت کلینیک ، درمان های دارویی ظاهر ما فقط توسط پزشک مجرب واجد شرایط و بسیار آموزش دیده انجام می شود ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در دستان ایمنی هستید.

 

چه زمانی نتایج را می بینم و چه مدت دوام می آورد؟

نتایج ممکن است چند روز طول بکشد تا قابل مشاهده شود ، و اثرات درمان ضد چروک به طور کلی تا سه یا چهار ماه طول می کشد. پس از انجام معاینه با شما بررسی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنید که هنوز از نتایج راضی هستید.

 

آیا می توان با استفاده از مواد تزریقی به یک ظاهر طبیعی دست یافت؟

ما دربهشت کلینیک قصد داریم جلوه طبیعی شما را ارتقا دهیم. هر مشتری با فردی مشورت می کند تا در مورد نگرانی های خود ، نحوه کار درمان ها و نتایج آن صحبت کند. هر روش درمانی شخصی است زیرا ما می فهمیم که شما نمی خواهید یخ زده یا بیش از حد به نظر برسید و می خواهید به سادگی بهترین حالت را داشته باشید و احساس کنید.

 

آیا بوتاکس درد داره؟

روند تزریق سریع است و سوزن ها کوچک و ریز هستند ، بنابراین درمان به سختی صدمه می بیند. شما به احتمال زیاد احساس تیزخم خواهید کرد ، اما بیشتر مشتریان این درمان را کمی ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند.

ممکن است برخی از عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی جزئی را تجربه کنید ، اما این خودبه خود طی 15-20 دقیقه برطرف می شود. برخی از مشتریان همچنین کبودی یا سردرد جزئی را تجربه می کنند ، که طبیعی است ، اما با داروهای طبیعی تسکین درد شما به راحتی تسکین می یابد.

 

آیا بوتاکس عوارض جانبی دارد؟

این درمان ضد پیری ساده است و عوارض جانبی کمی تا جزئی دارد. پس از درمان ، ممکن است قرمزی جزئی در مناطق تحت درمان مشاهده کنید ، این باید در طی 15-20 دقیقه برطرف شود. برخی از افراد سردرد جزئی و کبودی نیز دارند.

 

قیمت بوتاکس چند است؟

هزینه ها بسته به منطقه تحت درمان متفاوت است و در یک مشاوره رایگان در مورد آنها بحث خواهد شد. ما در بهشت کلینیک قصد داریم بوتاکس  را مقرون به صرفه کنیم.

 

بوتاکس دارویی تجویز شده است که حاوی 50100 یا 200 واحد کمپلکس سم کلستریدیوم بوتولینوم نوع A برای تزریق است. برای درمان خطوط اخم ، پای کلاغ و خطوط افقی پیشانی استفاده می شود. این دارو فقط باید توسط متخصصان پزشکی آموزش دیده انجام شود. هشدارها: افراد مبتلا به نقص در انتقال عصبی - عضلانی معیوب ، وجود عفونت در محل تزریق ، گلوکوم ، بارداری و شیردهی.

عوارض جانبی احتمالی بوتاکس شامل سردرد ، درد ، سوزش یا قرمزی در محل تزریق ، ضعف عضلانی موضعی از جمله افتادگی درب چشم ، کمبود احساس و حالت تهوع است.

در مورد مزایا / خطرات این روش یا اگر نگرانی یا عوارض جانبی دارید با متخصص خود صحبت کنید. توجه: درمان بوتاکس حدود چهار ماه طول می کشد و پس از این مدت دوره های بعدی درمان ممکن است لازم باشد. در مورد وضعیت خود با متخصص خود صحبت کنید ".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.